Hukuk Asistan Dava Dosya ve Büro Yönetimi

Hukuk Asistan Dava Dosya ve Büro Yönetimi

Hukuk Asistan tarafından hizmete sunulan hukas hizmetini satın almakla; Dosya, Kasa, Büro ve evrak yönetimi, Not ve ara karar, Ajanda, Tüm tarayıcılardan erişim, Vekaletname, Klasör Sistemi dahil tüm servis ve hizmetleri ayrıca bir lisans satın almadan kullanabilirsiniz.

• Rol / izin sistemi ile çalışan hukas'ta; Kurucu Avukat, Yönetici Avukat, Avukatlar arası yetkilendirme ve görevlendirme, Katip, Sekreter, Muhasebe, Asistan, Yönetici gibi roller tanımlayabilir ve istediğiniz role dilediğiniz izinleri tanımlayarak tüm sistem içindeki servisler için ayrı ayrı ekleme, listeleme, görüntüleme, düzenleme, silme gibi izinler verebilir ve tüm bu işlemleri basit bir şekilde tek bir merkezden yönetebilirsiniz.


Tüm Hukuk, İdare ve Ceza davalarınızı hukas'tan yönetebilirsiniz.

• Ofisiniz ile ilgili; Kişi bazlı (Müvekkil, karşı taraf, avukat, üçüncü kişi vs), Dosya bazlı, Kullanıcı bazlı, Büro bazlı kasa oluşturabilir ve tutabilir, bunları hukas'ta ayrıntılı hazırlanmış görüntüleme ekranları aracılığıyla kontrol edebilirsiniz.

• Kasa bölümü rol ve izne dayalı bir bölüm olup yönetici avukat tüm kasa bilgilerini çalışanlar ise sadece kendilerine rol veya izin tanınmış kasa verilerini görebilirler.

• Hukas'ta kullanıcıların yaptığı işlem hangi kullanıcı tarafından yapıldığı bilgisi ile kayıt altına alınmaktadır.
• Her dosya için ilgili avukat tanımlayabilir, her bir duruşma veya not için bir veya birden fazla avukat / kullanıcı tanımlayıp görevlendirebilirsiniz.

• Seçilen kişiye isterseniz Cep Telefonu numaralarına göre SMS mesajı gönderebilir, dilerseniz e-posta adresine mesaj gönderebilirsiniz.

• Dava dosyalarınıza tanımlanmış formatlarda evrak yükleyebilir (excel, word, udf, resim vb)  tüm evraklarınızı dosya veya kişi bazlı yönetebilirsiniz.

• İşlemleri biten tüm dava ve dosyalarınızı arşivleyebilir, arşiv bölümüne istediğiniz zaman tek tıkla ulaşabilirsiniz.

• Dava ve duruşma notlarınız ile ara karar notlarınızı ve yapılacak işlemleri isterseniz yalnızca yetkili kullanıcı veya avukata, dilerseniz tüm kullanıcılara hatırlatma yapabilirsiniz.
• Belirlediğiniz iki tarih arasındaki duruşma listelerinizin PDF veya excel formatında çıktısını alabilir; SMS ve/veya mail  yolu ile hatırlatma yapabilirsiniz.

• Davalarınızın hangi aşamada olduğunu hukas'a işleyebilir ve tüm süreçleri adım adım takip edebilirsiniz.

• Hukas'ta dosyalara veya kişilere işlediğiniz vekalet ücreti alacaklarını ve yaptığınız masraflarınzı yada masfarlar için aldığınız avansları ve vekalet ücreti alacaklarınızı ilgili kişi veya dosyaya işler işlemez otomatik olarak ilgili kasanın gelir-gider bölümüne aktarılmaktadır.

• Tüm dava ve kişilerin kasa bilgilerini ayrıntılı olarak raporlayabilirsiniz. Özellikle Kasa ayrıntıları ile ofisinizdeki tüm parasal süreci, kişiler ile alacak-verecek masraf ve vekalet ücretlerini ayrıntılı olarak takip edebilir, yönetebilirsiniz. Yine hangi dosyanızdaki hangi işlem için hangi masraf kalemini yapıldığını tüm detayları ile raporlayabilirsiniz.

• Güvenli altyapısı ve web tabanlı hizmeti ile kullanıcı adı ve şifrenizi kullanarak nerede olursanız olun sisteme giriş yapabilir, hukas'taki ofisinize tanımlanmış tüm servis ve hizmetleri kullanabilirsiniz.

Önceki Blog Avukat Programları - Büro Dava Takip Programları ve Hukuk Asistan
Sonraki Blog Dava, duruşma, müvekkil ve kasa takip programı ve yazılımı